not really my day today.


idag gick jag igen runt på stan som ett åskmoln. men av orsak. jag hitta ba andra av grejorna jag inte kunde köpa igår. och ni vet inte hur lust jag hade att slå i ansiktet den försäljaren som igår sa att man inte kan reservera dem. dock vet jag ju att det inte är hans fel. men endå. jag är ganska hopplös men jag måste imorgon springa in hos weekday igen, med lite bättre tid och faktiskt försöka leta efter. som ni märker så kan jag inte som 'face the truth' att den troligen är slutsåld. hehe. menjaa, nu ska jag lägga mig framför tvn en stund och sedan gräva ner mig i sängen eftersom jag har tidig väckning imorgon igen. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0