hej.

ni vet inte hur arg jag blev när jag var inne hos weekday. halsbandet jag talade om i förra inlägget var inte alls så fint irl. sen hittade jag istället två andra grejer som var på rea. och när jag står vi kassan och ska ta plånboken från väskan så märker jag att den blivit hemma. och såklart kunde man ju inte reservera dem eftersom de var på rea. just my luck. men får väl springa in där imorgon igen. och med plånboken med. och för att ännu klaga lite mer så har jag så jävligt ont i mina tänder igen. men jag klarar ännu 8 veckor och sen är rälsen hoppeligen ute. tack o hej

Kommentarer
Postat av: idaawe

nej va jobbit:/ hoppas du får dom imoron!

2011-01-20 @ 17:28:16
URL: http://idaawe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0