my dear friend,


emmis. jag har gått så otroligt mycket igenom med dig. du finns alltid där då jag bara måste få talat med någon om alla mina känslor och tankar. både goda och mindre goda. att du alltid orkar stötta och göra mig glad på de värsta dagarna betyder så himla mycket för mig. jag är så otroligt tacksam för att ha en vän som du. det finns ingen på hela jorden som skulle kunna ersätta dig eller din plats i mitt hjärta. det slog direkt mellan oss för 5 år sedan då vi träffades för första gången. då redan visste jag att det här kommer bli något stort. och här är vi och härifrån går vi vidare. en dag när vi flyttar långt från varandra och inte mera träffas så ofta, ska du veta att jag finns alltid endå bara ett telefonsamtal ifrån dig. min telefon är uppe både natt och dag för dig (fast du kanske inte alltid får ett svar direkt:D). med dig kan man tala om allt. om precis allt mellan himmel och jord. du bryr dej och vill hjälpa då man har det svårt. det finns oändligt med saker jag älskar i dig. du vet vad du betyder för mig och det ska du alltid komma ihåg. jag älskar dig min skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0